Babymarinsmom yyasolii ben yemem gereken herşeyi fazlasıyla yedim ama kilo çokta almıyor siz ne yaparsanız yapın bünye meselesi anne baba nasılsa bebekte öyle oluyor minyon yada iri
Azra00 yyasolii muz, kaşar peyniri, maden suyu, havuç, et, balık, avokoda, yumurta, süt, kuruyemişler, yeşillikler doktor bunlar söylemişti hatırlayamadıklaırm da vardır özelikle sabah her gün haşlanmış yumurta yememi tavsiye etmişti
Emineedrk yyasolii Deli gibi kısır yiyodum ben hatta bebeğim doğduğun da arkadaşlarım falan dalga geçti kısıra elveda süte merhaba diye 😂😂 muz süt ve üç günde bir kısır yiyordum nerdeyse 3790 kg doğdu bebişim ama birazda genetik sanırım eşimde 4200 doğmuş çünkü 🤭
ArvenMom yyasolii yoğurt kefir peynir en çok en ağırlıklı besleniyorum günde 200 300 gr et şeklinde 1 hafta et diğer hafta balık şeklinde kahvaltı da günde elimde hep ceviz kaju badem hurma oluyor muz haftada 2 tane yiyiyorum kaşarda kibrit kutusu kadar yoksa bebekten çok anneye kilo aldırıyo malesef çok aldım şuan dikkat ediyorum limonlu soda içiyorum bol bol hem ödem tutmuyo hemde ağrılarıma iyi geliyor