19 haftalığız şuan 21 haftamızda detaylı ultrason var ili gündür karnımın şişliği biraz indi diye mahallede bulunan tıp merkezine gittim görmek için oradaki doktor bağırsaklarında parlama var dedi kendi doktorumla bayramdan sonra görüşeceğiz kafam karıştı bu durumla karşılaşan var mıdır ? Bağırsaklarında parlama olmasının ne gibi bir riski var ?