Oznur-96 benim de 4-5 gün geçti silik çizgiyle hamile olduğumu öğrendim sonra regli oldum. Olabilir yani benim öyle oldu senin böyle oldu onun öyle olacak diye bir durum yok insan kendini her şeye hazırlamalı. Adet gecikmesi her türlü ihtimalle yüzleşmeye hazır olmak demek.