Ben de markasını hatırlamıyorum şuan disardayim ama hamile kaldigimi ilk öğrendiğim günden beri kullanıyorum. Doktor hiç bırakma dedi ve folik asit de ayrıca alıyorum. Yalnız doktorum RE-GENESİS vermişti daha geçen kontrolde ama ben elimdeki folik asit bitince alicam çünkü daha 1 tablet duruyor