Deletedmom_116 aşko ben bebeğe 2 tane 5 li takım, bi tane alt üst takım ve şapka-eldiven, 3-4 çıtçıtlı zıbın, 10 tane kadar bez, 3-4 çorap, 5-6 ağız mendili, 1 battaniye, 2 kundak ıslak mendil, pişik kremi, emzik, emzik kutusu, yanımda dursun diye burun aspiratörü, küçük biberon koydum.
Kendime 2 pijama takımı, 2 kilot, 1 desteksiz, telsiz sütyen, 1 emzirme atleti, terlik, yazma, yelek, 2-3 çorap, normal havlu, kağıt havlu, 3-4 hasta bezi, 1 paket normal ped, 10 tane kadar göğüs pedi bunları koydum. Aklıma gelenler.