u-akyz Gulsahkizilkan 14+3 oldum yeni azaldı diyebilirim bu vakte kadar prilam kullandım oda ciddi ağız kuruluğı yaptı doktorum mide bulantımda taze zencefil çayı yapıp içmemi önerdi gerçekten öyle bir şifa oldu ki o bana evimden taze zencefili eksik etmiyor artık ilaç falan boş 😩
-Annem 7+5 haftaligim mide bulantım biraz hafifledi ama bu seferde midem geri tepiyor geceleri özellikle uyuyamıyorum. Yatakla lavoba arasında mekik dokuyorum resmenn :(