yasmi ben kendimde hemşireyim doğumdan sonra zaten ameliyathanede aşım yok dediğinizde yapılıyor, tetanoz aşısı çok ağrılı riskli bi gebeliğim var onun ağrısıyla iyice gerilmek istemiyorum asla aşıya karşı değilim ama erken zamanda yapılmalı diye bir kuralı olan aşı değil ben mesleğim gereği zaten 6 ayda bir normal bulaşıcı hastalık testi yaptırıyorım