Duygu__26 geçirmesi lazımdı. Öyleyse pozisyonu yanlış doğru veremiyor olabilir memeyi. Kahverengi kısmı komple almış olacak bebek sadece ucunu emiyorsa yara yapar tam olarak sütte gelmez. Önce memenin altından olmak üzere koysun ağzına. Anlatabildim mi bilmiyorum ama üstten hafif bastırarak memeyi ağza koyup ağzı kapatmadan üstten bıraksın memeyi. Doğum sonrası hemşire göstermiştir tabi nasıl emzirmesi gerektiğini ama