xzxzxzxzxz Son 52 günümüz kaldıı ama sanki zaman durmuş gibi geçmiyor.. Özellikle minnak kıyafetlerine baktıkça daha da geçmiyor🥹 Sizler kaç haftalık oldunuz kızlarr kaç gününüz kaldıı nasıl geçiyorr hamilelikkk
xzxzxzxzxz Deletedmom_116 İnşallah vaktinde sağlıklı bir şekilde doğarlarr🤲🏻 çok heyecanlı son günlerr
xzxzxzxzxz anakuzusuu evet yaa benimde aynı doğumu düşündükçe korkuyorum nasıl olacak diyorum ama bebişi düşündükce de zamanın hemen geçmesini ve bebişin doğmasını istiyorum 🥹
annekuzusu_ ArvenMom sezeryan da 37haftada doğum gerçekleşiyor dime benim uygulamaya göre 55gunum var daha ama 7gun erken hesapliyinca 47gun kalmış oluyor doğru biliyorum dime
ArvenMom annekuzusu_ bunu doktorunuz belirler 37 de alıcam mı dedi size çünkü sezeryan da 38 39 da alınıyor doktorumun bana verdiği süre o sizinki size bilgi verir
SheeR xzxzxzxzxz son 71 🥰 mecburi sezeryan olacağım için hedef 23 haziran 🥰 zaman bana cok hızlı geçmeye başladı taaki sezeryan günümüzü alana kadar hamileliğimin ilk haftalarında zaman geçmiyordu şimdi de heyecandan uyuyamıyorum nerdeyse 🥹