Kızlar şimdi sata göre 27+3 yani 28. Haftanın içindeyim ama gebeliğimin başından beri bebiş 10 gün ilerde hatta erken döllenme olabilir demişti doktor ama satı değiştirmedi 😂 ama ultrasona göre 28+6 oluyor yani hatta şöyle ki detaylı ultrasondayken doktor normalde 9 Temmuz görünen doğum için en geç 4 Temmuz ama muhtemelen haziranda doğurursun gelişimde farklılık olmazsa dedi 😇 şimdi ben kaç haftalık hamile olmuş oluyorum ultrason mu doğru sat mı 😂