dünden beri yazıyorum buraya dün sabah geldik saat 10 da akşama kadar bana 6 kapak suni sancı verdiler . gece rahat bıraktılar sabah 6 ya kadar uyudum sonra serumla suni verildi aman allahım o nasıl acıydı ve 2 cm açıklığım vardı sadece . suni yedikçe ben delirdim ama hastaneyi yıkıyorum öyle bir bağırıyorum ki 😂 nstde sancım anca 30 falan çıkıyor . neyse böyle olunca ben dedim spinal normal doğum olsun saat oldu 8 daha çekemem ya sezeryana alın ya spinal yapın diye yalvarıyorum😂😂 aynı anda da ağlıyorum deli danalar gibi 😂 aradılar spinalin iğnesini yapıcak doktoru dışardan geliyormuş daha 15 dk dediler ama saat 9 a geliyor ben çıldırdım kızlar ağlamaktan bayılcam herkese bağırdım bu nasıl yer nerde bu doktor diye . doğum hanede yataklı nst odasına gidip sinirden ıkınmaya başladım ama ağladıkça ıkınıyorum sonradan toparlayamadım artık istemesem de ıkınma geliyordu sonra bir bağırdım kendi kendime doğuruyorum diye hemen ebe geldi parmağını bir baktı 10 cm açılmış çocuğun kafası gözüküyor herkes çok 😂 beni koştura koştura çatala yatırdılar doktor koşa koşa geliyor bunlar toplanana kadar çatalda düzgünce burundan nefes aldım ağızdan verdim kuvvetli ıkındım ve 9.30 da yani çatala yattıktan hemen sonra doğum yaptım ❤️❤️❤️ spinale gerek kalmadı dikişim yok yırtık yok 😍 allahım çıktıktan sonra çocuk bir rahatladım o kadar güzeldi ki doğum sonrası için ferahladı bebeği götürdüler beni bezlediler hemen ayağa kaldım aldım bebeğimi merdivenden seke seke indim 😂 çok değişik bir doğum oldu hastane odaya geldi şaşkın herkes ama bir o kadar da mutlu 😂 buda benim saçma ama güzel doğum hikayem 😂🥰🥰