Kızlar bademcik iltihabı nedeniyle 3 gündür 38 üzeri ateşim vardı dün gece 40ı buldu. 3 günde 3 kez serum takındım, defalarca ılık duş vs inatla da olsa ateşi her seferinde düşürdük. Lakin internette gebeliğin 7. haftasına yeni girdim ben bu zamanlarda anomaliye sebep olacagından tutun da inanılmaz kötü şeyler yazıyor. Aşırı stres oldum, ne yapmalıyım