NurEto momysss benim adetim 9 gün geçti bugün kan verdim negatif idrar testinde silik çıktı bence direk kan verin umutlanıp sonra hayal kırıklığı yaşamayın
minikmucizeemaak NurEto ümidini kaybetme 21 inde yumurtam çatlamak üzereydi 30 unda test yaptım silik çizgi kan verdim 1.20 negatif, 1 Nisan da bidaha test yaptım bu sefer saha belirgin 2. Çizgi kan verdim 12.58 dün kesemizi gördük çok şükür ❤️
Cicegim38 momysss hayir adetten sonra yaptim iliskinin yumurtlama gunu var adetten 12 ve 14 gun arasi yumurtlama donemi oluyor o gunlerde iliskiye girdinizde tutma ihtimali daha yuksek cocugu ve ben adetim 10 12 gun gectikten sonra yaptim daha net belli oldu sonra kan vermeeye gittim ❤️
momysss Cicegim38 benim kullandığım uygulamada adet bitiminde yumurtlama gösterdi 14 gün sonra değil değişiyor galiba uygulamaya göre😁
Hasret5506 Cicegim38 benimde adetime 12 gün vardı Mart 31 başlangic neredeyse her gün cins. Yaşadık ayın 8 inde olmam gerekirken olmadım gecikmem var yapmadım bir kaç gün daha beklicem sorna test yapicam ve hiç gecikmezdim hatta 1.2 gün önceden nerdeyse acillik ağrılarım oluruduu
NurEto minikmucizeemaak yok balım zannetmiyorum geçen ay tüp bebek yaptırdım ilaçlardan geciktim sanırım artık bıraktım yoruldum çünkü