Hanımlar 2 gundur kasık bel bacak agrım vardı sancı sanıyordum ta ki dun dustan sonra agrım geçinceye kadar. Ne hikmetse oyle bir kesildi ki hemde hic agrım yok. Bende dıyorum bugun biraz cekyat falan ceksem ne blim cam silsem yer silsem dogumu tetikler mi ki 😅 yarın yada cuma kontrolum de var belki dogurur gelirim gitmişken cidden artık dogurmak istiyorum ya 😂