Yitusa Hanımlar merhaba, bugün 12+2 gunluguz. Ayrıntılı ultrason da ense kalınlığı 2 mm burun kemiği de 2.2 mm çıktı. Sizce sonuçlar nasıl doktorum ikili test yaptirmami söyledi
Ozgekilic_ Yitusa bu aylarda detaylı ultrason oluyormu ya çok mınık ben 22 haftalık olucam doktor biraz daha bekleyelim biraz yağlansın dedi ıkı hafta sonra gırıcem net gorebılmek ıcın ama sız yınede ıkılı testı yaptırın herkes genelde tisk olmasa bile yaptırıyor
Mk1350 Yitusa ben şuan 14 haftalıg8m yaptirdim ikili testi once untrosonda baktı doktor normal dedi sonra kan verip degerlerine bakti yine bir sey cikmadi. Ayrintili untroson 20-24 haftalarda daha saglikli sanirim doktor önermisti.
esnyz14 Yitusa ense kalınlığı gayet iyi ama burun nazal kemiğinde doktorum bir ölçü söylemedi bana oda normaldir. İkili test dedikleri şey zaten ense kalınlığına ve burun nazal kemiğine bakıyorlar sonrasında da kan testi veriyorsunuz risklere bakıyorlar
Cicegim38 Ozgekilic_ valla ben 24+6 haftalikken yaptirdim net bi sekilde herseyi soyledi daha cok erken bence 12 haftalikken minnacik doktorum 20 ve 24 hafta arasi yapilcani soyledi bende son zamanda gittim kan uyuşmazli cikti sadece cocuk dogunca sarilik olur dedi🥺
Yitusa Evet artık önce ultrasonla bakılıp daha sonra sonuçlara göre ikili test isteniyormuş. Doktordan doktora farkediyor sanırım 🤷♀️
Yitusa Cicegim38 daha önceki gebeligimde direk ikili test vermiştim o haftalarda. Sanırım artık değişmiş önce ultrasonla ense kalınlığı ve burun kemiğine daha sonrada sonuca göre teste bakiyorlarmis
Ozgekilic_ Cicegim38 ablamda kan uyumusmazlıgı vardı bırde bız çok tecrubesızdık ılk bebek sarılık oldu farkedmesıgımız ıcın bi gun hastanede kaldık ılk doğduğunda sureklı rengını kontrol edın sarı giydirin sık sık emzıeın dıyorlar sımdı bana tecrübe oldu her bebekte çok görülen bı durummuş 🤦🏾♀️
Cicegim38 Ozgekilic_ tesekkur ederim soylediklerin icin yapicam ilk gebelik ve doktor bi sorun yok fakat dogunca sarili cok olucani soyledi insallah bi sorun olmaz 🙏 tavsiyelerin icin saolasinn💋