Ilaydadoksar-123 Kızlar selam 25 haftalık hamileyim bebeğim 1 hafta ileride gidiyormuş bunu yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilir mi
1prensesimm Ilaydadoksar-123 benimde öyle 25+1 haftaligiz ama doktor 26-27 uyumlu dedi iyi bişey olduğunu söyledi ama
Zumra_elif61 Ilaydadoksar-123 erken mi yumurtlaman oldu ondan da kaynaklı olabilir benim ki bi hafta geri geç döllenme dedi dr
Tugba_9494 Ilaydadoksar-123 canım hiç sorun olacağını sanmıyorum benim oğlum hep gekisimi 12. Haftadan itibaren önden gidiyordu doktor gebelik şekerine bağlı olabilir dedi şeker testi yaptı çok şükür birşey çıkmadı ama bebeğim 3 hafta önden gidiyordu 38+0 da doğum yaptım oğlum gayet sağlıklı 3850 Gr 52 cm boyunda dünyaya geldi Birde önden gitmesi senin erken doğum yapacağım anlamına gelmiyor adet tarihini baz alıyor doktorlar yoksa benim oğlum 41. Haftada doğmuş sayılır 😂
beniminikuzum08 Ilaydadoksar-123 benimkide ilk hagtalardan itibaren hep bir hafta önde doktor bişey demedi gelişiminin iyi olmasından kaynaklabişir kilosu nasıldı peki
MerveS697 Benim her defasında ½ hafta ileriden gidiyor.. doktorum normal dedi bi sorun yok 1 haftadan merak etme 👍🏻 Ve herzaman yanılmaya payıda var
Ilaydadoksar-123 Tugba_9494 bende bugün şeker yükleme testi yaptırdım bakalım ne olacak umarım gebelik şekeri çıkmaz
2bebegim Önden gitmesi annenin ve bebeğin kilo alımıyla ilgili. Benimki 2 hafta önden gidiyordu diyete başladım, normale dönmüş demişti Dr.
Mavigozunannesi Ilaydadoksar-123 benim oğlum da 2 hafta ileri de gitti geç döllenme oldu basta 2 hafta geriydi adet tarihim le uyuşmuyor du sonra öne geçti gelişim olarak 4 kilo doğdu 54 cm boy
Crescent96 Benim kızımda 3 hafta ileride gidiyor. 1 hafta olanları sorun etmiyolar ben yediklerime dikkat ediyorum
kuzeymomsss Ilaydadoksar-123 2 bazen 2.5 hafta ileride gidiyordu, çok şükür bir problem olmadı. 37 haftalık 3490 52 cm doğdu
SinemAkyldz_ Ilaydadoksar-123 anne baba iyiyse iri bir bebektir canım bir de erkekse erkek bebekler kız bebeklere göre daha iri oluyor 2 haftaya kadar normal diye biliyorum iki haftadan fazlaysa gebelik sekerinden şüpheleniyorlar
Ilaydadoksar-123 SinemAkyldz_ kız canım bebeğim Rabia04_09 benimde bebeğim çok şükür sağlıklı bi problem yok dedi doktor sadece 1 hafta ileriden gidiyor dedi
Rabia04_09 Ilaydadoksar-123 1-2 hafta ileri veyatta geriden gelmesi çok önemsenmiyor olabiliyor yani ama ara çok açılırsa sıkıntı diye biliyorum. Benimde şu an 4-5 gün ileriden gidiyor ama doktorum gayet sağlıklı bi problem yok dedi. Sizin doktorunuzda birşey demediyse sıkıntı olmaz
aysegul_46 Ilaydadoksar-123 evet bende o durumu yaşadım 25 haftalıgim aynı bende 1 hafta ilerde dedi kilosuda iyi dedi 850 Gr mış