1 haftadır bosluklarim ağrıyordu. Bugün doktoruma gittim benim küçük sıpam yan pozisyon almış. Kafası sol boslugumda ayaklari sağ tarafımda yanlama uzanmış. Bu oglusum zaten olmazları başarıyor. 3 korunma yöntemine rağmen gelmeyi başardı. İkili testi riskli geldi korkuttu bizi , böbrek büyümesi vardi çok şükür oda sabit kalmış . Simdide annesini zorluyor, zaten kusmalarim hiç bitmedi ustunede mide yanması başladı. İlk oğlumda hiç böyle şeyler yaşamamıştım gerçi ondada 1000 /1 olan plesanta yapışıklığı yaşayıp ölümden dönmüştüm. Prenses hamilelik ve doğum yasayamayacagim galiba ben 😊