Kızlar yarın 40+3 gece yatış yapcam cuma 40+4 doğurmak için sancım hiç çıkmadı doğum belirtisi de yok gece fitil veririz sabaha karşıda suni sancı veririz diyor doktorum çok stres oldum ilk doğumum pazartesiyi mi beklesem 41. Haftada olcam doktorda bana bıraktı 41. Haftaya kadar süren var diye kendime eziyet mi ettiririm ki bi yandan da hataya bayram arifesi haftası personel azlığı olur mu ki? Bilemedim stres çok oldum akıl verin 😏