Aysel66 19 haftalıkım erken mi bilmiyorum ama cok heycanlıyım yavaş yavaş almaya başladım pijama takımları zıbınlar cıtcıtlı bodyler tulumlar baya oldu onlukler hastane cıkış icin hazır coraplar havlular batanieler sizler neler alıyorsunuz 👶❤
Ececec Aysel66 benim 20. Haftam bitiyor bütün eksikleri tamam sadece Oda kaldı onu da bayramdan sonra halledicez. Ağırlaşmadan sıcaklar başlamadan alışverişimi yapıp tamamladım. 😻
nebakiyonkomikmi Aysel66 Sana tavsiyem bilinçsiz alışveriş yapma ben öyle yapmisim aldığımı kaldrdim kenara sonra insan onu görüyor bunu beğeniyor derken fazlaca boşa kıyafet almış oldum birde kız ise bebeğin insan kendini asla tutamiyor geçen gün bakayım dedim o kadar çok benzer şeyler almışım ki hediyede geldi çoğu elimde kalıcak gibi 🙂
Youngmotherr Aysel66 22+1 im oğlumla kıyafetleri daha yeni almaya baslıyorum cok da bir şey almayacağım hepsini giydirmiyceğimi biliyorum 😂
Aysel66 Ececec dogru sıcaklarda ne yapıcaz bilmiyorum ben odayı sona bırakmayı duşunuyorum ama bakalım
Aysel66 nebakiyonkomikmi erkek benimki bakıyorum hep aynı şeyleri almamaya calışıyorum hepsinide kucuk almıyorum ama ilk bebek oldundan ilakı gereksiz şeyler olucak bence
TugSozTan 28.haftadayız. Ufak tefek şeyler dışında her şey hazır. Yıkama ütüleme çantayı hazırlama kaldı. Kısmetse bayramdan sonra yıkmaya başlayacağız. 34.çantayı kapatıp yolumuza devam edeceğiz. Günler çok hızlı geçiyor ya
Aysel66 TugSozTan evet cabuk geciyor gunler bende oyuzden yavaş yavaş almaya başladım yıkama banyo setlerinide bakıyorum