Enaz- hiç korkma. Suni sancıyla normal doğurmuş biri olarak söyleyebilirim ki doğum bittikten sonra acıyı unutuyorsun. Bana şuan anlat desen anlatamam gerçekten unuttum çektiğim acıyı. Evet zor korkman normal ama inan korkulacak bişey yok. Her gelen sancıyı evladına kavuşmak için bir adım olarak görüp öyle karşılarsan herşey daha da kolaylaşır. Ben 2.evladıma hamileyim şuan ve yine normal doğum istiyorum. Tabi evladımda öyle isterse. Rabbim hepimizi bir avazda evladımıza kavuştursun🤲