NrglTurkoglu Kızlar 37. Haftadayız ama 3 haftadır falan göğsümün altında yırtılacak gibi bi ağrı var hem ortada hem sağ tarafta nedir bilen var mı yanma sızısı gibi sanki zımpara ile kazıyorlar orayı
miray_85 NrglTurkoglu bende ayni durumdayım 38.haftadayız bu durumun normal oldugunu soyledi doktorum bebeğin baskısından dolayı fakat doğumdan sonrada devam ederse kardiyolojiye gorüneceğim..