Kaleli Çok geçmiş olsun. Cevaplamak isterseniz bir kaç soru sormak istiyorum. Teşhis süreciniz kaçıncı haftada başladı?
Kaç derecelerde tansiyon değerinde şüphelenildi?
Hastanede yattınız mı?
İdrarda proteine nasıl bakıldı? 24 devamlı teste mi tabii tutuldu?
Normal doğum imkanınız var mıymış?
Teşhisten ne kadar sonra bebeğin doğumuna karar verildi?
Rahimde çeltiklenme gibi bir durum, bebekte gelişim geriliği var mı?
Eğer cevaplamak isterseniz ve sizi yormazsa, merak ettiklerim bunlardı. Tekrar geçmiş olsun, Allah bebeğinizi doğar doğmaz eve götüreceğiniz sağlıkta nasip etsin inşallah ❤️