Yarenylmz kuzum 10 da odadaydım 11 gibi spinalin etkisi geçmeye başladı ve aşırı bir ağrım oldu benim kıvrandım resmen sonra ağrı kesici yaptılar o şekilde toparladı akşam 4 buçuk gibi yürütmeye kaldırdılar ilk kalkış biraz zordu ama kalktıkça alışıyorsun şu an kendi kendime kalkıyorum hala ağrım var ama dayanılmayacak gibi değil çok şükür benim bide en büyük sıkıntım bebeğimi kucağıma alamamam oldu karnım ağrıyordu tutamadım