32 haftalık hamileyim oğlum olucak inşallah. Dün kontrolüm vardı ve beni nstye aldılar ve ters gebelik dediler son üç güne kadar dönebilir korkma dediler ama bu ne demek google dan araştırıp yanlış bilgi edinmek istemedim belki yaşayan vardır bu uygulamadakiler daha çok gicen veriyor bana doktorum bi açıklama yapmadı ters gebelik dedi sadece ve bu beni korkuttu bu ne demek yaşayan var mı ne olacak sezaryan mı demek bu bu durum riskli mi ? Korkmalı mıyım ? 🥹