Kivircikkuala benim sol yumurtalığımda kist vardı 6,5 cm 5 üstü risk olduğu için doktorum hamilelikten önce aldırmam gerektiğini söyledi kasım ayında ameliyat oldum işte 1 ay ilişki yasaktı 1 ayda korunmamız gerekiyordu ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim hala deniyoruz henüz hamile kalamadım eksi hiç bir yönü yok 5 yıl önce sezeryan oldum açık ameliyattan çok daha kolay laparoskopi çok çabuk iyileşip ayağa kalkıyorsun normal hayata dönebiliyorsun oğlumu okula götürüp getirdiğim için sadece 10 gün araba kullanmam yasaktı o biraz zorladı onun dışında çok şükür çabuk iyileştim. Ben istanbul beylikdüzü medicana hastanesinde oldum kendi doktoruma ama tabi öncesinde 3 doktora daha görünmüştüm hepsi açık ameliyat dedi yine kendi doktoruma güvendim ve laparoskopi tercih ettim şuan herşey normal