Arkadaşlar artık paylaşmak istedim bazı şeyleri. Deprem, deprem sonrası, bir sürü talihsizlik, serklajli olmak derken bur haftalara geldim. Bulunduğum ilde yenidogan prematüre uzmanı olmadığı için yakın olan Trabzona geldim. Sürekli yatış verilip 1 hafta sonra durumun stabil deniliyordu taburcu verilip Bi dahaki kontrolde tekrar yat deniliyordu. Bu sebeple burdan eşyalı öğrenci aparti tutmuştum ayın martin 24 ünde taburcu olmuştum en son. 32. Haftasını bitmesiyle doğum izni için rapor alman gerekiyordu dün hastaneye gittim bunun için. Aksilikler saçma olaylar ve saçma insanlar maalesef peşimi bir türlü bırakmadı. Öncelikle mhrs ben sık sık kontrol olduğum için randevularimi iptal ediyordu. Ve 184 depremzede sağlık bakanlığı hattı acilden gir derdini anlat sevk etsinler dedi sürekli. Bende hastane de sürekli depremzede girişi artırarak muayne oluyordum. Takipli Bi doktorum hiç bir zaman olmadı her zaman kime denk gelirseydi zaten hocaların yüzünü görmek mümkün değil bazı kapıları para da açmıyor sürekli asistanlarla ilerliyordum. En azından öykümü biliyorlar diye içim rahattı. Bu sefer Bi doktora açıldı kaydım. Kendisi işte zaten muaynenin başından beri saçma tavırlar içerisindeydi. Oykumu anlatırken yüzüme bakmadı. Sürekli Bi tersleme çabası. Muayne oldum cihazı çok eskiydi radyolojiye gönderdi. Neyse sabahın sekizinden öğlenin 2 buçuğu oldu. Girdim sonuç göstermeye. Yazılması gerekn ilaçları ve doğum raporunu söylerken. Bi saniye konuşuyorum dedi. Ama hiç birsey konusmuyodu sustum bende. Senin dedi bebeğine giden damarda sıkıntı var bebegin beslenmiyor dedi. Bende hangi damar dedim Latince Bi isim söyledi sen bunun ne demek olduğunu biliyomusun dedi hayır dedim o zaman sormanın ne anlamı var dedi hayatı tehlikesi var çocuğunun birden giren ölür anlamazsin dedi. Ya git acilden gir yat yada ktüye git dedi perinatoloji baksın dedi ( daha büyük bir tip fakültesi). Odadan çıktım daha önce muayne olduğum Bi asistanı sordum bu sonuçlara böyle diyor dedim. Kendisi bana anı Bi ölüm olcak Bi değer yok dedi evet hafif bir yükselme var dedi için rahat etsin yarın git dedi KTÜ perinatolojiye e dedim doğum raporu vermiyor. Git yatmicam de rica et dedi. Gittim kapı açık söyledim. Ve bana bas bas bağırdı senin çocuğun ölüyor senin derdine bak hala rapor derdindesin diye vermedi raporu. Öyle olunca ya haklı çıkarsa diye korktum attım kendimi KTÜ ye. Ktude de randevusuz muayne edilmiyormus gösterdiğim ölçümler acil degilmis diye kimse yüzüme bakmadı üstelik oyalatildim bekletildim saat 5 oldu artık yorgunluktan bir güzel suyum boşaldı ve ortada olmayan doktorlar birden piyasaya çıktı. Hemen müdahale edildi. Hastaneye yattım hemen. Yapılan kontrollerde de kordon akışında bir problem olmadığı söylendi. Yani arkadaşlar kısaca surda hiç bir problem olmadan 3 hafta daha gidecekken zorla dogumumu başlattılar. El birliğiyle anlaşmış gibi . Şuan doktorlar her an hersey olabilir ama 1-2 gün durur gibi diyorlar. Emek emek buraya kadar getirdiğim gebeligimi ne güzel kuvoz süreci olmicak diye sevinirken ve bu olabilecekken düştüğüm durumu paylaşmak istedim sadece içim soğumuyor çünkü okuyanlara teşekkür ederim.