37 haftalık olucam 2 3 gün sonra ama 2 gündür sabah uyurken karnımda acı hissediyorum dokunuyorum geçsin diye ama acıyor aşırı derecede ovuyorum falan şimdi geçti şükür ama ara ara oluyor bazende bebek hareket edince acıyor karnımın içi yanar gibi neden olur sizce