Yasminkrc Anneler 36. Hafta da olanlar gelin bir toplanalım . Nasil heycan var mı? Ben her gece nasil dogurcam acaba diye uyuyamiyorum 🤭
burcin-2202 Yasminkrc 36+3 olduk bizde , yarın doktor doğum şeklimi söyler herhalde , ters olduğu için muhtemelen sezeryan olacak galiba. Bende hamileliğimde en çok içimdeki o hareketleri özleyecem🫶 Sağlıkla hayırla gelsin bütün bebişler 🫶🫶
yuc Ben sezeryan olacağım, 2 mayıs bir değişiklik olmazsa, içimde hareket ettiğimde hissettiğim duyguyu özleyeceğim için biraz üzülüyorum 🤗🤗
Yasminkrc yuc saglikla kavus insallah annesi bebisine ♥️ ayy ben hamileligi ozler miyim bilmiyom skldim artik hergun nasil olur diye dusunmekten 🤭😂
zeynepmom34 Yasminkrc normal canım doktorum normal diyo 2 aydır doğum poxisyonunu almış yavaş yavaş normal doğuma gidiyoruz