Elifnrcn kisiden kisiye degisiyor benim kiz kardesim normal dogum yapti ve tekrar dogursam tekrar normal yaparm dedi. 3 ay once bende normal dogum yaptim zordu benim.icin ama allah yardim ediyor suan sancilarm aklima bile gelmiyor. Avikligima bakiyorlardi surekli hic canim yanmiyordu suyumu patlattilar aci hissetmedim ama doktor gelip sancin gelince soyle acikligina bakcm dedi bakti yemine derm dogurmak hamilelik sanci hic birini hatrlamiyorm sadece acikligima bakinca eliyle biseyler yapti o tek aklimda. Dogumdan 10 gun sonra enfeksiyon kapti dikislerm hic birsekilde kalkamiyordim 45 gun boyunca koltukta sandalyelerin ucuna oturdum yemegimi hep ayakta yiyordum avisino cektim hep agalamakla gecti bebegimi emzirrken bile agliyordm.enfeksiyonum bittikten sonra fazla ikinmaktan makat catlagida oldu inan gozunu korkutmak icin soylemiyorm her insanin bunyesi ve dogumu farklidir tekrar hamie kalsam kesinlikle sezeryan olurum hic dusunmeden sezeryan derm. Cunku sezeryandan fazlasini cektim. Allah butun gebelerin yardimcisi olsun saglicakla kavustursun bebislerine☺️