Merhaba kızlr hamileyim gecen günlerde burnumdan kan geldi hamleykn normldir die üstnde durmadım bugün sabh kalktgmda balgamımdan kan geldi çok korktm burnumdanda gelmiş sadce sağ tarfnda ama kurums yani öle dışa kan gelmdi çok korkyrm norml mi yada başına gelen var mı ne yapmam lazım fikirlrnze çok ihtycm var çok korkyorum çünkü