Ahsenkhrmn Spinal sezaryen oldum hemsirelerin geneli iyiydi ama bir iki tanesinin tavırları rahatsız ediciydi Karnıma bastıranlar acımasız ve suratsizlardi. Dayanılmaz ağrılar içerisindeyken sanki keyfi sizlaniyormusum gibi tepkileri oldu. İslerini yapıyorlar ama daha nazik olmalarını beklerdim. Bunların haricinde doktorum ve diğer hemşireler oldukça nazik, anlayışlı ve merhametliydi.