Dün gece hiç uyuyamadım iki gündür var bu rahatsızlık. Ağrım var sol tarafta tuttuğum tüm alan ağrıyor. Özellikle sağ tarafıma yatınca. Bebeği 15 gün oldu göreli gayet iyiydi. Henüz küçük hareket zor hissediyorum ama dün gece bir kez bu ağrıyan bölgeye vurdu anladım ki iyi ama benim çok ağrım var. Sizce kadın doğuma mı gitmeliyim yoksa direk acile mi gitsem. Ben böbreğim mi ağrıyor acaba dedim ama kocam diyor ki böbrek orada değil 😅