Ayseeeunal 40 a kadar beklemeni öneririm canım evet beklemek çok zor biliyorum bizde bugün 39 olduk ama az daha sabır 🥰 sancı gelmeden erkenden başlatmak bence pekde sağlıklı olmaz mantıklı düşününce onlar da vaktini bekliyor yani,ben haftaya 40 olunca gidicem en azından haftam dolmuş olur artık normal insaAllah olursa olur olmazsa sezaryen ama en azından haftamız dolmuş olur