Kızlar bugün tam 27+0 olduk ama dün geceden beri sağ göğsümün tam altında bı batma ağrı var üstüne yattigim zaman artıyor nefes almakta zorlanıyordum ama şimdi yavaş yavaş geçiyor başına gelen var mı internette okudum normal yaziyor doktora gitmedim o yüzden