GY1994 Mine_e ben 12. Haftamdan itibaren kullanıyorum şuanda 32. Haftamdayım her sabah aç karnına içiyorum bir problem olmadı.
Smlaa Mine_e ben yatmadan önce içiyorum süt urunleri kullanmasından emin eluyorum en az 1 saat geniş olduna
babyasyanil Eğer aç karna başka bi ilaç içiyorsan gynoferonu sonraya iç bendede mide bulantısı olmuştu akşama doğru içiyorum onu
anneoluyorm_ Mine_e Günde 1 kere kullanıyordm Kanım 8 e düşmüş günde 2 kere kullanıyorm Çok şükür bi sıkıntım yok
casmayn Mine_e evet ben kullanıyorum ilk günler kusma ishal mide bulantısı yaptı ama bir kaç gün sonra düzeliyor geçici bir durum şu an gayet normal
casmayn Mine_e normalde aç karnına ama doktorum mide bulantısı yapmasın diye yemekten iki saat sonra al demişti bana sabah ve akşam olmak üzere
TugSozTan İlk kullandığımda aç karnına dedi doktordakar geğirme ile gazın kokusu çıktı affedersiniz. Ondan sonra hiç kullanmadım şimdi doktorum gece yatmadan deneyelim dedi gece yatmadan almaya başladım.