Cansu10 son kontrolde 34,cu haftada banada 2800 gram demisti doktorum şuan 36+4 olduk 3 kiloyu geçmiştir normal beslenmeme rağmen yinede iyi almış ben biraz fazla aldım kiloyu 16 kilo aldım ama ilk aylarda hızlı almıştım toplasam aldığım son 5 kilo 3 ayda anca aldim yapacak bişey yok tombul olsunlar işte daha iyi nasılsa bi şekilde dünyaya geliyorlar 😊