Belissare Merhaba temmuz anneleri neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor günler bide isimlere karar verdiniz mi ? Benim bi kızım var Belis sare simdi oğlumu bekliyorum ve ismine karar veremiyoruz bi türlü isim önerilerinizi alırım 😊
yinehamile Belissare bende aynı durumdayım bir kızım var, Allah nasip ederse birde oğlum olacak, kız olsaydı ismi hazırdı ama erkek olunca çok kararsız kaldık, iki isim koyacaz biri Ali olacak ama diğerine karar veremedik.
Belinsu Belissare bende temmuz annesiyim hayırlısıyla ilk haftasında kavuşuyoruz 🙏 ilk oğlumun adı MUSA ATAHAN 2. Oğlumun adı da ÖMER DAĞHAN olucak 🙏
beyzanurk2502 Belissare temmuzun ilk haftası olucak tahmini doğum ama belli de olmaz benimde bir oğlum olucak adını Oğuzhan koyduk 😇💙
3kuzuAnnesiyim Temmuz annesiyim benimde 2 kizim var oglum olsa ismi hazrdi kizmis bende hala bulmadim
Zekiyedeniz Belinsu kaç haftalıksınız acaba ben 27 ne zaman doğAcağımı demiyorlar geç döllenme olduğu için
yinehamile Belissare Ali ismi tek başına da çok güzel ama kızımın iki ismi olduğu için oğluma da iki isim koymak istiyorum 😊
Hilal2 Kızımız olucak ismini Almira Yaz koyacaktım ama eşim güneş 🌞 istedi kabul etmediğimi söyledim ama bi sürpriz yapıp tulum yaptırıp ismini orda göstericem 🥰 yani Almira Güneş olucak ismi
Byzaakan Temmuz annesiyim oğluşumuz olacak Azem koymayı düşünüyoruz büyük insan anlamına geliyormuş 🤭