Kuzular tam 22 haftalığız bugün şeker yüklemesi için gittik. Benım alt karnımda kasığıma doğru geçen hafta ağrılarım olmuştu ama bebek büyüyordur dedim açıkçası üstünde durmadım. Herkeste öyle dedi nitekim. Doktora girdik ultrasona bakmadan önce onlar normalde dedi. Ultrasona baktığı gibi rahim duvarında incelme başlamış dedi sanırım tam ne dediğini de inanın hatırlamıyorum. Rahim ağzı mı dedi duvarı mı. Ama erken doğum riski dedi bazen olabiliyor dedi. Kendini yormayacaksın istirahat edeceksin dedi günde 2 kez de Progestan verdi. Öğleden sonra tahliller çıkınca yine konuşuruz dedi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu süreciniz nasıl ilerledi gerçekten çok canım sıkkın daha 3 hafta önce detaylı da hiçbir şey yoktu :(