Sirine34 benim arkadaşım normal doğum yaptı 2 kere ama karnı çok burusuktu hatta şok oldum sezaryende oluyor bu genelde normal doğum da mı böyle demiştim 🥲 hamilelikte çok aşırı kilo almış doğumdan sonra da diyet yapmış kiloları vermiş karnı öyle kalmıştı. Bence korse baya işe yarar bunun için. görümcem ikiz çocuk doğurdu karnı çok büyüktü sezaryen oldu karnı hiç buruşuk değil şuan tabi çocuklar 5 yaşında şimdi ama ilk doğumda buruşuk muydu hatırlamıyorum