Serendipty Dün kavurma yedim ama bazı etlerin içi hafif kırmızıydı. Bir buçuk saat pişmesine rağmen sorun olur mu acaba diye tereddüt ediyorum et yemiyecek kıvama geldim artık düşünmekten 🥲
CanimBebegim02 Serendipty yok canım rahat ol inanki ilk hamilleikte onu yeme bunu yeme diye geçti bu 2. Herşeyi yiyorum çok fazla takılma çiğ et bakteri üretir o açıdan çiğ şeyler önerilmez birdahakine daha dikkatli olursun
1ciftyesilgoz Bişey olmaz korkma:) geçen de eşim eti çok pişirmişti güya ama yarısı az pişmişti. Yedim vallahi 🤭