Kızlar 10+5 günlük hamileyim karnım büyüdü gören herkes diyor ki bu ikimiz mi en son 7 haftalıkken gittim kalp atışlarını dinledik tek kese vardı doktor öyle birşey söylemedi ama karın büyümesi bu haftalarda normal mi beli ince biriydim hamile kalmadan sizde durumlar nasıl?