Aynı şey benim de bir ay önce başıma geldi hatta ben de başlık açmıştım. Aniden oldu ve bir daha geçmedi doktoruma gösterdiğimde vajina varisi, hamilelikte olabiliyor dedi. Rahime doğru ilerlemediği sürece bir problem yok ilerlerse de en kötü sezaryen düşünürüz dedi.