Busel illaki gelecek kız az kalmış en fazla 20 gün🤭 bende cuma günü 37+1 de doğum yapıcam. 5 cm açıklığım ve yumuşamam var, zehirlenmenin de başındayız. Doktorum az bi suniyle hemen doğurursun dedi bekliyorum bakalım. Bugün de kendi sancılarım var biraz, belime iğneyi batırıp batırıp çekiyorlar sanki.