Llilla Kızlar merhaba bebekleriniz kaç aylık ve kaç numara bez kullanıyorsunuz ? Ben gebeyim şu anlık 1 numara yenidoğan bez aldım yani stok yapmak istemedim poposuna iyi gelecek mi vs diye, ancak beze açıp baktım çok çok minik oluyor mu ki acaba doğunca 🥲
Gamzer Llilla Ben 2 numarayla başlamıştım canım. 1 numarayı stoklama çünkü çok çabuk 2ye geçiliyor. Bebeğim şuan 10 aylık 4 numara kullaniyoruz🙂
nur34_ Llilla valla bn bayb turco nun 1 numarasini aldim 40 li cok almadim bide 2 numarasini aldim umarim pisik yapmaz da elimde kalmzlar
Nazlimom Llilla 1 numara alsaydınız keske yenidoğan cok kücük zaten 1 numara daha rahat olurdu. Baby turco kullanıuorum bende doğduğundan beri 1 yaşında şuan 4 numara kullanıoruz
bsnrd Llilla bilemdm tabi ama ben baby turco 1numara 200adet kullandm😁biraz da kilo ile alakalı sanırım kızım 3150kg doğdu 🤗
mnli Llilla 1 den çok az al ben 2 almıştım bir arkadaşım hastahane ziyaretine gelirken 1 getirmişti küçük paket bitince hemen 2 ye geçtik
yinehamile Llilla ilk günler bir numara bile büyük geliyor 😃 kızım 3,5 kilo doğmuştu 2 paket 1 numara kullanmıştık.