nagihanbeyaz57 20+2 haftalık hamileyim kabız oldum ve kanama şişlik oldu böyle durum yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi oturamıyorum acıyo ???????
Tgcmrt48 nagihanbeyaz57 bende de var 2 gün önce doktor kontrolüm vardı krem ve fitil verdi kabız olmamaya özen göster kefir hoşaf bol su önerdi
aslihan_1992 Sabahları aç karnına kuru kayısı ve incir yiyin bol bol su tüketin kullandığınız vitamin hapları kabız yapar. Bende olmuştum doktor krem ve fitil verdi