Mrstutii Herkese merhabalar, 9+4 hamileyim. Sürekli gazım varmış gibi ayrıca kabızlıkla başlayan bu süreç 1 haftadır ishal olarak devam ediyor😕 bu tarz sorunlar yaşayan var mı aranızda ya da önerebileceğiniz şeyler var mı? 🫣🌸
Minesmz Mrstutii bende de öyle oluyordu çok fazla gaz sorunu cnm o kadar normalki ben hep muz yiyordum sindirime gerçekten büyük yararı var limon yiyebilirsin ama çok kaçırmadan gazı şuan çıkarıyor olman emin ol daha iyi düzene giricektir zamanla
ezgermshn Kimyon tüketmeni tavsiye ederim. Yedigim her sey gaza donusurdu hic yemek yiyesim gelmiyordu ama her yemege cay kasigi ucu kadar kimyon atiyorum gaz sorunu kalkti kuru fasulye bile gaz yapmiyor :) ishal olmadim hiç bir sey diyemeyecegim.
mariapuder bende de cok oluyordu, sabahları uyanınca limonlu su içmeye başladım kabızlık gibi bi sorunum kalmadı şükür