zeytin_ hayırlı olsun inşallah daha çok minik duruyor 48 saatte bir kan alıp yükselişine bakmışlardı bende yükselişe bakma sebepleri boş gebelik olup olmamasıydı o yüzden artış önemli.
Bence şuan çok minik olduğu için 3 kez arayla kan verin ve daha sonra kadın doğuma gidin hem birazcık büyümüş olur ben öyle yapmıştım 🥳