Fidanfidan evet fidan hanım normal ben suan 27. Haftamdayım 16. Haftamdan beri aynı.. ilk baslarda az azdı suan baya göğüs pedi takıyorum sırılsıklam oluyor 🙃 doktoruma ilk zamanlar sorduğumda süt kanallarımızın açık oldugunu, korkulcak birşey olmadığını, sadece göğsümle oynamamamı ve asla göğüs ucunu uyarmamamı söyledi.