Tinkipinki Bu gün 20+3 detaylı ultorosona gireceğiz . Sorunsuz sıkıntısız yüzümüz gülerek çıkarız inşallah 🥰 Kimlerin görüş günü 😊
ezgermshn 20+4 rutin kontrole gideceğiz, detaylıyı 24. Haftada istedi benim doktor. Sağlıkla kucağımıza alalım 🫠
Tinkipinki ezgermshn daha net belli olur yüzü gözü 🥰 ben kaçırırım haftasını diye hemen aldım randevuy bide özledim yahu🙈
ezgermshn Tinkipinki artik kontroller ayda 1 olduğu için ben de sabırsızlanıyorum🥰 çok merak ediyorum detaylıda görmeyi bekliyoruz heyecanla
pinkioctober Bizim de yarım🥰heyecanla bekliyorum 5 haftadır gitmedim. Detaylı için 21. Haftada gidicem bayramdan hemen sonra
Bedihaaa Tinkipinki bugün bende sırf renkli ultrasonda görebilmek için özele gittim ilk oğlumda panda mı zamanıydı doğru düzgün ultrason kağıdı bile yoktu elimde bu oğlumda da devlette verdiklerinde hiçbişey belli olmuyordu bıgün gittim özele ve öyle güzeldi ki 🥰
Tinkipinki Bedihaaa evet bende devlet kontrollüyüm doğum hastanesinin ki hiç belli olmuyor ama araştırma hastanelerinde biraz daha belli oluyor hepsini tek tek denedim😅🙈
Bedihaaa Tinkipinki hemde nasıl dün benim bebiş ne kadar yüzünü kapatmaya sonunda görebildik bide sanki güliyır gibiydi öyle güzeldi ki🥰
Tinkipinki Bedihaaa sağlıkla kucağımıza alacağımız günlerde gelir inşallah ben daha hareketlerini bile hissedemedim sabırsızım🙈