Arkadaşlar merhaba ,
Bu postu herkes bebeğinde denediği yada kullanıp memnun kaldığı şeyleri yazıp , yeni anne olacaklara fikir olsun diye açıyorum . İlk ben başlıyorum daha sonra sizlerden de önerileri bekliyorum 🫶🏻
📌Bebek kıyafeti ne az ne çok yeteri kadar olsun . Bizim 0-1,0-3 ve 1-3 olarak 15 -20 adet takım tulum şeklinde vardı yeterli geldi
📌Atlet zıbın en az 10 adet olsun
📌Ağız mendili ve salya önlüğü çok kullanılıyor ona göre alın
📌Bebek çoraplarını kesinlikle kıvrılanlatdan alın , ayağından çıkmıyor
📌Küvet seti plastik olanlar daha derin olduğu için yıkamak zor oluyor o yüzden katlanır olanı öneririm , memnunum
📌Keçe organizer almıştım , elim ayağım oldu herşey elimin altında ve derli toplu onuda çok kullanıyorum almak isteyen varsa öneririm
📌Müslin örtüler çok kullanışlı oluyor , adetli alınabilir
📌Biberon alacaklara tavsiyem , antikolik olanlardan alın bir nebze olsun gaz sorununu en aza indiriyor
Aklıma gelenler bunlar sormak istedikleriniz olursa da seve seve cevaplarım 🌺